Planerad träning eller oplanerad träning

 
När det kommer till träning gillar jag att ha en plan att följa eller ett mål med varje pass, om det är styrka/kondition/teknik. Men ibland är det även väldigt skönt att bara köra. När jag har med mig Erla till träningen blir oftast träningen inte exakt som jag planerat, utan ändrar efter hur Erla är just den dagen. Mig är det viktigt att jag har bestämt mig innan att träningen får gå som den går när hon är med, för annars vet jag hur stressar jag blir då jag gärna vill va fokuserad. Fokuserad kan jag på mina andra pass när jag e själv.
 
Är faktiskt ganska skönt att släppa på denna barriär nu med henne. I alla högsta grad tränar man för att man mår bra. Fast det säger inte att träningen även kan va planerad träning.
 
Dagens pass
A. 15 min 1 rm clean&jerk
Slutade på 40 kg, blev väldigt yr efter squatclean så jerken blev sådär. Sedan körde jag några hang snatch för att det var allt för länge sedan sist.
B. 8 varv av
5 hspu
5 dips
5 gobletsquat 20 kg
 
Lite handstående mot slutet som går bättre och bättre, hittar balansen direkt och kan stå still mycket längre nu.
 
Jag är ju faktiskt ganska lyckligt lottad av att driva mitt egna gym, samt att ha personer på plats som gärna ställer upp som barnvakt när Erla e vaken.
Dessa två personer gillar Erla :)
 
Min numera drivande tjej i boxen när jag e mammaledig.
 
Min bästa tvillingsyster i hela världen.
 

Kommentera här: