Viktresan början

 
Nu har jag sammanställt första fasen av min klient och fått hennes delmål/slutmål.
Då hon redan kom till mig för lite mer än två veckor sedan, har hon idag gått ner två kilo själv genom små kostråd. Nu kör vi igång mer seriöst med kost/träningsupplägg.
Hon är taggad till tusen och även jag :)
 
Hennes mål
  • Målvikt 65 kg (idag 79,1 kg)
  • Delmål om 3 mån, minus 7 kg
  • Fastare kropp, mer muskler
  • Må bra i sig själv
Jag har sammanställt ett upplägg där hon kommer få två alternativ till varje måltid dvs frukost, melis, lunch och middag. Som vi kör i 2 veckor, sedan får hon ny kostriktning. Detta gör jag/vi för att se vad som fungerar bäst för hennes viktnedgång och blir mer mätbart.
När det kommer till träning ska hon gå minst 4 gånger/vecka i 50-60 min "vardagsmotion". Samt köra två egna pass hemma eller på gym. Har fått två pass med löpning i fokus och kroppsövningar.
 
Under dessa två veckor ska hon föra dagbok och skriva ner om hennes upplevelser och hur hon mår både mat och träningsmässigt.
 
Bilder för att se utvecklingen framöver. Som kommer tas varje ny månad.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: